Dear Boy dendert door! Na de ontzettend leuke single Kelly Green van afgelopen juni, pakt het uit Los Angeles afkomstige kwartet het op After All een stukje steviger aan. Dat Dear Boy als een raket gaat op de nieuwe single is geen toeval. De stadsgenoten van Rocket zijn aangesloten om de band te ondersteunen in After All. Het nummer is weliswaar een stukje steviger dan de eerdere single, aan dromerigheid heeft Dear Boy weinig ingeleverd. En aan het nostalgische gehalte al helemaal niet. Sterker: After All had ook zo de titeltrack van een willekeurige Amerikaanse sitcom uit de jaren negentig kunnen zijn. De nieuwe single is onderdeel van het nieuwe album van Dear Boy, waar het Amerikaanse viertal momenteel hard aan werkt. Ook Rocket heeft trouwens een album in de pijplijn: op 3 oktober verschijnt debuutalbum R is for Rocket.