Gordon & Re-Play – Mi Lobi Yu

Dankzij de hit Never Nooit Meer ontstond er in 1999 een vriendschap tussen Gordon en de mannen van Re-Play. Daarna volgden er nog successen met de singles Weet Dat Ik Van Je Hou en Zolang, terwijl een gezamenlijk album de Top 10 bereikte. 23 jaar geleden namen de mannen voor het laatst samen een liedje op en nu komt er met Mi Lobi Yu dan eindelijk een opvolger tevoorschijn. ‘We zijn elkaar nooit uit het oog verloren en zijn door alles heen altijd vrienden gebleven. Het is nog steeds lachen, gieren, brullen, maar destijds maakten we ook serieuze muziek. Met Mi Lobi Yu verspreiden we opnieuw de liefde, iets wat in deze tijd niet meer vanzelfsprekend is’, aldus de mannen in een verklaring. Re-Play zal wegens het 30-jarig bestaan als groep op 9 oktober een jubileumconcert geven in Ahoy Rotterdam. Gordon zal een van de gastartiesten zijn.