Joost x Tommy Cash x Käärijä – I Miss Us

Nieuwe boyband alert! De ‘Euroboys’ presenteren deze week hun EP Boyband! Oud-eurovisiesongfestivaldeelnemers Joost Klein, Tommy Cash en Käärijä hebben hun handen ineengeslagen voor dit nieuwe project, uiteraard met een grote knipoog. De videoclip van I Miss Us, de eerste track van de EP, ging onlangs in première. Het bevat alle nodige ingrediënten uit een gemiddelde 90’s/early zeroes boyband-videoclip. Dat kan met deze heren natuurlijk alleen maar tot een hilarisch eindresultaat leiden. Én een slimme zet overigens van dit gelegenheidstrio om deze EP in de week van het songfestival te lanceren.