Met de leeftijd van 22 behoort de Amstelveense Kaya van den Bosch tot de nieuwe lichting Nederlandse singer-Songwriters. Hij mocht met zijn eigen liedjes al twee keer het voorprogramma van MEAU verzorgen, ging op tournee met LUNA en komende herfst doet hij met zangeres Maartje een tour die hem naar Utrecht, Haarlem, Breda en Arnhem zal brengen.
Na de release van zijn debuut-ep Laat Mij Maar Breekbaar Zijn legt Kaya momenteel weer de focus op een aantal losse singles. Genoeg Aan Mij is zijn nieuwste, een voor hem dierbaar liedje dat hij samen schreef met MEAU en Wouter Vingerhoed. In Genoeg Aan Mij staat zelfliefde centraal. Kaya’s vocalen doen ergens denken aan Sam Smith, maar dan ‘gewoon lekker’ in het Nederlands. Beslist een fijn, nieuw talent om even op te zoeken en verder te ontdekken!